Passa al contingut principal

Somnis

Divendres passat, desprès de jugar un partit amistòs amb el Sènior "B" masculí a Mirasol (Sant Cugat), el Ruben, l'Angèlica i jo vem anar a sopar. Com que eren 2/4 d'onze vem parlar d'anar a l'Attica. Un restaurant que es troba al carrer Mossèn Masdexeixart (el que vindria a ser la continuació del carrer Sant Salvador) i que fan unes pizzes força bones i unes amanides que, depèn del dia, no estan gens malament. El local del restaurant és petit però m'hi trobo particularment agust, de fet us diria que és junt amb el "Casajuana" (a la cruïlla de Roger de Flor amb Pare Claret) un dels locals on hi estic millor.

Durant el sopar, com no, vem parlar del partit que acabavem de jugar. Vem parlar de si haviem fet una bona defensa a nivell d'intensitat, de si haviem llençat bé els contraatacs o de si haviem aconseguit jugar amb paciència l'atac posicional. En definitiva de si haviem aconseguit els objectius que ens haviem marcat abans de començar. Les conclusions van ser satisfactories, per tant ja podiem passar a parlar d'altres coses i aquí es on volia arribar.

El Ruben va encetar el tema dels somnis. No els somnis d'on vols arribar algun dia sino dels que et venen quan estàs dormint.No se com hi vem anar a parar però ell deia que s'enrecordava gairebé sempre dels somnis (tinc una altre amiga que també l'hi passa...eh Gual!). Jo li vaig explicar que, deixant a part que jo normalment no m'enrecordava d'ells, moltes vegades els somnis van lligats al que has pogut pensar durant el dia, però ell em va dir que no, que ell somiava el que somiava, i no hi veia relació als pensaments que havia tingut durant el dia.

Avui ha estat un d'aquells estranyissims dies on quan m'he llevat m'he enrecordat perfectament del que havia somiat, o com a minim el que havia somiat, suposo, cap el final. El somni era una mica estrany (manifestacions, gent, la "furgo" del meu pare, el meu pare,...) però el final, 10 segons abans que em llevès, ha estat xulo, molt xulo. Ha estat xulo per les sensacions que recordo haver tingut en aquell moment quan somiva (no se si això es posible), ha estat xulo per les sensacions que he tingut quan he posat els peus a terra, ha estat xulo per les sensacions que he anat a la feina amb la moto...encara és xulo.

Tot i que diuen que els somnis no s'han d'explicar, recordo que anava sentat al costat de la "furgo" del meu pare i que ell girava cap a l'esquerra per entrar al carrer de casa seva (anteriorment també meva). Crec que portava uns papers a les mans i crec...no, segur!! que anava vestit fosc, un xandall potser?. I ha estat llavors quan l'he vist davant, caminant entre els cotxes del xamfrà per evitar-se donar volta per arribar al mateix lloc. Era mateix caminar de sempre....

Que us sembla? Paro aquí?...Millor que si, perque els somnis, com he dit abans, no s'han d'explicar, si més no, no del tot.

Haviam si teniu sort i un dia us passa el mateix que a mi (potser ja us ha passat)...es xulo, molt xulo.

Disfruteu del dia companys!!


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El chico del barrio

El passat diumenge va fer 2 anys que vaig emigrar de casa els pares i em vaig instal·lar al pis de Baixada de la Glòria. Ho recordo perfectament perque la primera nit era el piromusical de les festes de la Mercè i desde'l balcó vaig veure unes petites llums. Com no les veia del tot bé vaig decidir pujar al terrat (el pis de sobre) i allà vaig coneixer el primer vei. Jo anava molt correctament vestit amb calçotets baaastant clàssics i una samarreta d'anar per casa i ell, que també anava en "gallumbos", ho millorarva amb una samarreta imperio que tenia pinta de tenir un "futimé" d'anys. Ens vem presentar i desprès d'estar un estona xerrant  els dos vem enfilar cap a casa. Com diu la meva mare el temps passa ràpid, potser massa, i aquests dos anys m'han passat volant. Si us he de ser sincers crec que fins aquest esitu passat el pis no l'hem cuidat gaire. Ha patit un canvi bèstia per culpa d'unes goteres que vem tpatir l'any passat per c

We want change too

Avui, dia 20 de gener de 2009, ha estat un dia important de la humanitat. La superpotència per exel·lència de mòn, Estats Units, ha començat un camí liderat per un president que sembla que té les coses força clares per tirar el seu pais (i per extensió el mòn) endavant. Gràcies a la meva mestre d'anglès vaig conèixer el seu lema electoral, que era clar i potent "Yes, we can". Un gran treball dels seus publicistes o caps de campanya. Però això, per nosaltres, no ha de ser garantia de res. Aquí, per desgràcia, sabem que una bona campanya de marketing ens pot estar deixant despullats davant les adversitats que ens trobarem. Tinc ganes de veure com se'n surt, perque la seva posible bona feina repercutirà en tota la humanitat...us imagineu tenir tot el poder que té aquest senyor a les mans? No tothom és capaç d'administrar-ho. En fi Sr. Obama, l'anirem seguint, molta sort!!!

Diumenge d'esqui

Corria el mes de gener de l'any 2003 quan vaig rebre la trucada de l'EP per fer la primera entrevista per entrar a treballar a l'empresa on estic actualment. Desprès de la primera, una setmana més tard, hi va haver una segona i , suposo que fruit de la meva sinceritat en reconèixer que no tenia ni idea de res en concret i de tot en general, el 6 de febrer de l'any 2003 començava a guanyar-me les garrofes de manera més o menys seriosa. Els primers dies van ser durs perque la meva nova situació implicava deixar de fer algunes coses que a mi m'agradaven. La més inmediata i dolorosa, fruit de l'horari que tenia (i que encara tinc), va ser haver de deixar d'entrenar equips de "peques". Fins aleshores havia treballat amb nanos desde 4-5 anys fins els 12-13 i la realitat es que m'ho passava en gran. A part de deixar de dur el preinfantil de Lluïsos (amb el meu estimat player Francesco Casagrande, ànims amb la lesió crack!!), també vaig haber de deixar