Passa al contingut principal

Patch Adams



Se que molts de vosaltres (com a mínim tú Mar si, no? moltes gràcies!) esteu esperant el seguent capítol de "Un Sant Joan a Berlín", i us prometo que està a punt de sortir del forn, però avui us parlaré d'una altra cosa.
Deu fer més o menys 10 anys, va apareixer al cinema una película que es deia Patch Adams i que estava basada en fets reals. El protagonista Hunter Patch Adams (a la película fa el paper el polifacetic Robin Williams) era un estudiant de medicina que defensava que el tracte personal amb el pacient l'ajudava a millorar, o si més no a passar-ho millor en temps de dificultat. De fet no només ho defensava, sino que ho posava en pràctica tot i que molta gent de l'hospital no ho veien amb bons ulls.
Donçs bé, aquest migdia quan he arribat a ca els meus pares per dinar, només entrar m'he trobat a ma mare de cara que m'ha dit "la Carla està malalta, té 38,50 de febre". Realment a la Carla se li notava a la carona que no es trobava bé i ja us podeu imaginar que la situació en aquell moment era de crisi...la nena no vol dinar!!!...qui truca a la Lourdes?!!!....Que fem?!!. Desprès de parlar amb la mare de la criatura ens hem posat a dinar amb la nena aseguda a la trona al nostre costat.
Un cop he acabat de dinar, com faig habitualment, he tret el meu Magnum Frac (no es cap pistola...es un gelat) del congelador i la Carla com fa habitualment m'ha estirat els bracets per venir amb mí. Hem anat tots dos junts caminant cap el menjador i me la he assegut a la falda. Mentre jo menjava ella s'ho mirava amb ganes de fer, com sempre, 3 o 4 llepadetes. Evidentment no li he permès perque la bronca si se'n enterava la meva germana podia ser de les que feien època (amb tota la raó del mòn).
Quan estavem acabant el gelat (ui perdó Lourdes, estava...jo...només..jejeje) han vingut els meus pares cap el menjador i ha estat llavors quan s'ha produit una situació super-xula. El meu pare ha començat a encendre una radio que tenim antiga i ha començat a ballar...no cal que us digui que la nena es pixava..de fet, jo també em pixava...desprès el tio ha agafat un molinet que tenim d'aquests de corda i l'ha començat a fer funcionar...la situació era divertidissima. Un tio de 60 "tacos" i una panxeta prominent movent-se àgilment pel menjador...semblava el "bombero-torero" de les pelis...i no només això sino que mà mare ha agafat la nena i han començat a ballar pel menjador. Per un moment he vist al Richard Gere i a la Jennifer Lòpez a la película que van fer diumenge a tv1, "bailamos?" (si la vaig veure, que passa!)...de veritat que ha estat genial.
Jo he intentat contribuir amb un parells de "tat" (hi ha gent que no sap que es....en fi L) però tal i com estava el nivell no tenia res a fer i la nena sabiament ha decidit enfocar la seva atenció cap a l'àvi i l'àvia.
No cal que us digui que la nena s'ha menjat part del dinar, s'ha oblidat una mica del seu malestar i s'ha anat a dormir més tranquila.
Vaja, que la familia Nache-Santacreu ha estat per un dia Patch Adams.
Bona nit a tots i a somriure!!!

Comentaris

Anònim ha dit…
grande la familia rafa!!
m he rigut molt

ramon ets gran!!!!

petons!
ma


pd_ tema berlin ja tarda em tns en candeletes
Anònim ha dit…
Rafa, jo crec que tot i que el llistó està molt alt perquè només d'imaginar-me el Ramon ja em parteixo, el proper dia et toca a tu fer-li a la Carla un dels teus bailoteos com els de l'Almo2bar, segur que li encantarà!
Espero que ja estigui millor...

Marta
P.D. Jo també estic pendent del final de Berlín!!
Anònim ha dit…
Per cert, ja que escric aprofito per preguntar... per què surten xafades les fotos? O és que només em passa a mi?

Un petonet
Marta
Rafa ha dit…
El pròxim dia li faré un bailoteo...però suposo que pensara el mateix que totes les ties: "que li passa a aquest tio, es torba bé?"

Donçs tema fotos es el format que li donis...jo li dono aquest però el puc canviar i ferlo una mica més quadrat...haviam si això ho puc millorar!

Un petó fans!
Cientificotriste ha dit…
Qué grandes sois los Nache-Santacreu!!!
Me ha encantado el nombre de tu blog... siempre me ha gustado que seamos tan easy-going...
Yo debería ser "pizzayredtube"!
Un abrazo Rafel y a ver si nos vemos más a menudo.
Anònim ha dit…
JA TAMBE LES VEIG XATAS !! I S EM VEU MES GORDA AIXI QUE ... RAFA ARREGLAU!!! JEJE MAR

Entrades populars d'aquest blog

El chico del barrio

El passat diumenge va fer 2 anys que vaig emigrar de casa els pares i em vaig instal·lar al pis de Baixada de la Glòria. Ho recordo perfectament perque la primera nit era el piromusical de les festes de la Mercè i desde'l balcó vaig veure unes petites llums. Com no les veia del tot bé vaig decidir pujar al terrat (el pis de sobre) i allà vaig coneixer el primer vei. Jo anava molt correctament vestit amb calçotets baaastant clàssics i una samarreta d'anar per casa i ell, que també anava en "gallumbos", ho millorarva amb una samarreta imperio que tenia pinta de tenir un "futimé" d'anys. Ens vem presentar i desprès d'estar un estona xerrant  els dos vem enfilar cap a casa. Com diu la meva mare el temps passa ràpid, potser massa, i aquests dos anys m'han passat volant. Si us he de ser sincers crec que fins aquest esitu passat el pis no l'hem cuidat gaire. Ha patit un canvi bèstia per culpa d'unes goteres que vem tpatir l'any passat per c

We want change too

Avui, dia 20 de gener de 2009, ha estat un dia important de la humanitat. La superpotència per exel·lència de mòn, Estats Units, ha començat un camí liderat per un president que sembla que té les coses força clares per tirar el seu pais (i per extensió el mòn) endavant. Gràcies a la meva mestre d'anglès vaig conèixer el seu lema electoral, que era clar i potent "Yes, we can". Un gran treball dels seus publicistes o caps de campanya. Però això, per nosaltres, no ha de ser garantia de res. Aquí, per desgràcia, sabem que una bona campanya de marketing ens pot estar deixant despullats davant les adversitats que ens trobarem. Tinc ganes de veure com se'n surt, perque la seva posible bona feina repercutirà en tota la humanitat...us imagineu tenir tot el poder que té aquest senyor a les mans? No tothom és capaç d'administrar-ho. En fi Sr. Obama, l'anirem seguint, molta sort!!!

Diumenge d'esqui

Corria el mes de gener de l'any 2003 quan vaig rebre la trucada de l'EP per fer la primera entrevista per entrar a treballar a l'empresa on estic actualment. Desprès de la primera, una setmana més tard, hi va haver una segona i , suposo que fruit de la meva sinceritat en reconèixer que no tenia ni idea de res en concret i de tot en general, el 6 de febrer de l'any 2003 començava a guanyar-me les garrofes de manera més o menys seriosa. Els primers dies van ser durs perque la meva nova situació implicava deixar de fer algunes coses que a mi m'agradaven. La més inmediata i dolorosa, fruit de l'horari que tenia (i que encara tinc), va ser haver de deixar d'entrenar equips de "peques". Fins aleshores havia treballat amb nanos desde 4-5 anys fins els 12-13 i la realitat es que m'ho passava en gran. A part de deixar de dur el preinfantil de Lluïsos (amb el meu estimat player Francesco Casagrande, ànims amb la lesió crack!!), també vaig haber de deixar